Časté dotazy
Je textil, který prodáváte, vyráběn u vás?
Textil je vyroben v zahraničí, nicméně potisk je navržen, vyroben a potištěn přímo v České republice od milovníků hor z Beskyd.
Jak můžu zaplatit zboží?
On-line platba kartou
Okamžitá platba přes platební bránu GoPay
ZDARMA
On-line bankovní převod
Rychlý převod peněz z vybraných bank
ZDARMA
Bankovním převodem
ZDARMA
On-line platba Apple Pay
ZDARMA
Možnosti dopravy
Zásilkovna - doručení na pobočku
77 Kč
PPL - doručení na pobočku (Parcelshop)
65 Kč
PPL - doručení na adresu
108 Kč
Česká pošta - balík do Balíkovny
65 Kč
Kdy a jak dostanu své zboží?
Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. Následně vás informujeme dalším e-mailem, že jsme začali na objednávce pracovat. Zpravidla to trvá 2–4 pracovní dny. Pokud by se vyřízení objednávky prodloužilo, budeme vás informovat telefonicky nebo e-mailem.
V momentě, kdy vám odešleme balíček, obdržíte další e-mail o odeslání zboží. Sledovat polohu zásilky můžete na stránkách Zasilkovna.cz, České pošty nebo PPL.
Pokud na objednávku spěcháte, prosíme vás o uvedení termínu dodání do poznámky k objednávce. Pokusíme se udělat maximum.
V případě, že jste neobdržel/a potvrzující e-mail objednávky nebo jste neobdržel/a objednané zboží, kontaktujte nás na info@cacadoo.cz nebo tel. +420 720 500 043.
Posíláte i na Slovensko?
Bohužel, momentálně zasíláme objednávky pouze v rámci České republiky.
Jak můžu zrušit objednávku?
Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že zboží nechcete, informujte nás prosím neprodleně na info@cacadoo.cz nebo tel. +420 720 500 043 s informací, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.
V nabídce není moje velikost
Pokud nenajdete v nabídce požadovanou velikost, pak ji bohužel nemáme ani fyzicky skladem a nelze ji ani objednat. Pokud máte zájem o dostupnost konkrétní velikosti, neváhejte nás kontaktovat na info@cacadoo.cz nebo tel. +420 720 500 043, rádi vám sdělíme, kdy plánujeme zboží doskladnit.
Chci zboží vrátit nebo vyměnit
Veškeré informace o vrácení nebo výměně zboží naleznete na našich stránkách:
➡️ www.cacadoo.cz/vymena-a-vraceni-zbozi/
Výměna zboží
Zboží je možné vyměnit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Musí být vráceno kompletní, v původním stavu, bez známek poškození nebo opotřebení.
Vrácení zboží
Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Musí být kompletní, v původním stavu a bez známek poškození či opotřebení. Peníze vám zašleme zpět do 14 dnů od obdržení zásilky, obvykle však do 7 pracovních dní.
Jak postupovat?
1️⃣ Vytiskněte a vyplňte formulář k vrácení/výměně zboží - naleznete na www.cacadoo.cz/vymena-a-vraceni-zbozi/
2️⃣ Zabalte zboží spolu s formulářem.
3️⃣ Zašlete na naši adresu:
CACADOO BRAND s.r.o.
Pionýrů 839
738 01 Frýdek-Místek
V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktujte na info@cacadoo.cz nebo tel. +420 720 500 043.
Chci zboží reklamovat
Zboží zakoupené u nás na e-shopu lze samozřejmě reklamovat. Nejlepší je nejprve nás kontaktovat e-mailem na info@cacadoo.cz, kde nám stručně popíšete důvod reklamace. Rádi s vámi situaci probereme a posoudíme možná řešení. V mnoha případech se dá reklamace vyřešit touto cestou bez nutnosti zasílání zboží.
Jak postupovat?
1️⃣ Napište nám e-mail s popisem problému a přiložte fotografie vady.
2️⃣ Pokud reklamaci uznáme, zašleme vám štítek pro vrácení zboží.
3️⃣ Po obdržení zboží postupujeme dle dohody – výměnou za nové zboží nebo vrácením peněz, podle vašeho přání.
Pokud ale chcete, můžete zboží rovnou zaslat k nám na reklamaci. Reklamované zboží zabalte do balíku spolu s formulářem z našich stránek www.cacadoo.cz/vymena-a-vraceni-zbozi/ a přiložte stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést své aktuální kontaktní údaje, e-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošlete na adresu:
CACADOO BRAND s.r.o.
Pionýrů 839
738 01 Frýdek-Místek
Po obdržení reklamace vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:
VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem).
V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.
Vždy se snažíme najít co nejrychlejší a nejpohodlnější řešení pro zákazníka.
Nestihl/a jsem vyzvednout zásilku, co mám dělat?
Pokud jste nestihli vyzvednout svou zásilku, počkáme, až se nám balíček vrátí zpět. Jakmile jej obdržíme, informujeme vás e-mailem o jeho vrácení.
Poté si můžete vybrat z těchto možností:
Opětovné odeslání: Pokud chcete balíček znovu poslat, upozorníme vás, že je potřeba uhradit nové poštovné. Pošleme vám údaje k platbě a po jejím přijetí zásilku znovu odešleme.
Vrácení peněz: Pokud se rozhodnete balíček neodesílat znovu, vrátíme vám peníze. Stačí nám napsat a domluvíme se.
Chráníte mé osobní údaje?
Bezpečnost Vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o Vaší osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím Vaše osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy Vaše data související s nákupem na CACADOO důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci https://www.cacadoo.cz/ochrana-osobnich-udaju/
Dárkové poukazy
Bohužel, momentálně v nabídce dárkové poukazy nemáme.