Časté dotazy

Je textil, který prodáváte, vyráběn u vás?

Textil je vyroben v zahraničí, nicméně potisk je navržen, vyroben a potištěn přímo v České republice od milovníků hor z Beskyd.

Jak můžu zaplatit zboží?

On-line platba kartou
Okamžitá platba přes platební bránu GoPay
ZDARMA

On-line bankovní převod
Rychlý převod peněz z vybraných bank
ZDARMA

Bankovním převodem
ZDARMA

On-line platba Apple Pay
ZDARMA

 

Možnosti dopravy

Zásilkovna - doručení na pobočku
77 Kč

PPL - doručení na pobočku (Parcelshop)
65 Kč

PPL - doručení na adresu
108 Kč

Česká pošta - balík do Balíkovny
65 Kč

 

Kdy a jak dostanu své zboží?

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. Následně vás informujeme dalším e-mailem, že jsme začali na objednávce pracovat. Zpravidla to trvá 2–4 pracovní dny. Pokud by se vyřízení objednávky prodloužilo, budeme vás informovat telefonicky nebo e-mailem.

V momentě, kdy vám odešleme balíček, obdržíte další e-mail o odeslání zboží. Sledovat polohu zásilky můžete na stránkách Zasilkovna.cz, České pošty nebo PPL.

Pokud na objednávku spěcháte, prosíme vás o uvedení termínu dodání do poznámky k objednávce. Pokusíme se udělat maximum.

V případě, že jste neobdržel/a potvrzující e-mail objednávky nebo jste neobdržel/a objednané zboží, kontaktujte nás na info@cacadoo.cz nebo tel. +420 720 500 043.

 

Posíláte i na Slovensko?

Bohužel, momentálně zasíláme objednávky pouze v rámci České republiky.

 

Jak můžu zrušit objednávku?

Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že zboží nechcete, informujte nás prosím neprodleně na info@cacadoo.cz nebo tel. +420 720 500 043 s informací, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.

 

V nabídce není moje velikost

Pokud nenajdete v nabídce požadovanou velikost, pak ji bohužel nemáme ani fyzicky skladem a nelze ji ani objednat. Pokud máte zájem o dostupnost konkrétní velikosti, neváhejte nás kontaktovat na info@cacadoo.cz nebo tel. +420 720 500 043, rádi vám sdělíme, kdy plánujeme zboží doskladnit.

 

Chci zboží vrátit nebo vyměnit

Veškeré informace o vrácení nebo výměně zboží naleznete na našich stránkách:
➡️ www.cacadoo.cz/vymena-a-vraceni-zbozi/

Výměna zboží

Zboží je možné vyměnit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Musí být vráceno kompletní, v původním stavu, bez známek poškození nebo opotřebení.

Vrácení zboží

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Musí být kompletní, v původním stavu a bez známek poškození či opotřebení. Peníze vám zašleme zpět do 14 dnů od obdržení zásilky, obvykle však do 7 pracovních dní.

Jak postupovat?

1️⃣ Vytiskněte a vyplňte formulář k vrácení/výměně zboží - naleznete na www.cacadoo.cz/vymena-a-vraceni-zbozi/ 
2️⃣ Zabalte zboží spolu s formulářem.
3️⃣ Zašlete na naši adresu:

CACADOO BRAND s.r.o.
Pionýrů 839
738 01 Frýdek-Místek

V případě jakýchkoli dotazů nás kontaktujte na info@cacadoo.cz nebo tel. +420 720 500 043

 

Chci zboží reklamovat

Zboží zakoupené u nás na e-shopu lze samozřejmě reklamovat. Nejlepší je nejprve nás kontaktovat e-mailem na info@cacadoo.cz, kde nám stručně popíšete důvod reklamace. Rádi s vámi situaci probereme a posoudíme možná řešení. V mnoha případech se dá reklamace vyřešit touto cestou bez nutnosti zasílání zboží.

Jak postupovat?

1️⃣ Napište nám e-mail s popisem problému a přiložte fotografie vady.
2️⃣ Pokud reklamaci uznáme, zašleme vám štítek pro vrácení zboží.
3️⃣ Po obdržení zboží postupujeme dle dohody – výměnou za nové zboží nebo vrácením peněz, podle vašeho přání.

Pokud ale chcete, můžete zboží rovnou zaslat k nám na reklamaci. Reklamované zboží zabalte do balíku spolu s formulářem z našich stránek www.cacadoo.cz/vymena-a-vraceni-zbozi/  a přiložte stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést své aktuální kontaktní údaje, e-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošlete na adresu:

CACADOO BRAND s.r.o.
Pionýrů 839
738 01 Frýdek-Místek

Po obdržení reklamace vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem).

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

Vždy se snažíme najít co nejrychlejší a nejpohodlnější řešení pro zákazníka.

Nestihl/a jsem vyzvednout zásilku, co mám dělat?

Pokud jste nestihli vyzvednout svou zásilku, počkáme, až se nám balíček vrátí zpět. Jakmile jej obdržíme, informujeme vás e-mailem o jeho vrácení.

Poté si můžete vybrat z těchto možností:
Opětovné odeslání: Pokud chcete balíček znovu poslat, upozorníme vás, že je potřeba uhradit nové poštovné. Pošleme vám údaje k platbě a po jejím přijetí zásilku znovu odešleme.

Vrácení peněz: Pokud se rozhodnete balíček neodesílat znovu, vrátíme vám peníze. Stačí nám napsat a domluvíme se.

Chráníte mé osobní údaje?

Bezpečnost Vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o Vaší osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím Vaše osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby,  které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy Vaše data související s nákupem na CACADOO důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci https://www.cacadoo.cz/ochrana-osobnich-udaju/

 

Dárkové poukazy

Bohužel, momentálně v nabídce dárkové poukazy nemáme.